Ikasketa kooperatiboa haur hezkuntzan ere posiblea da.
Dinamikak eta egiturak egokituz gero aurrera eraman ahal da.
Horretarako ikusgarria izan ahal da Etxegarai ikastetxeko irakasleak esaten dena hurrengo bideoan
2015/01/20
2014/10/28
2014/05/21
IK-KI (IKASTEKO KOOPERATU - KOOPERATZEN IKASI) 1. TOPAKETAK
2013/10/07
ZUBI-ZAHARRA IKASTOLAN
Zubizarra ikastolan animatu dira ikasketa kooperatiboari buruz zerbait egiteko . Formazio saio batean egon ginen eta haien iritzien arteko hemen daude batzuk:
– Oso praktikoa izan da. Erabilgarria den materiala eskuragarri utzi digute.
– Metodologia berriak ezagutu. Saio dinamiko eta esanguratsua.
– Alde praktikoa izan da aldirik positiboena.
– Cómo organizar los grupos. Ikasle bakoitzaren arabera, taldeak antolatzea.
– Nire ustez, guzti hau praktikan jarri behar da. Askotan taldeka lan egiten dugunok ikusten dugu dena ez duela balio, asko pentsatu behar da, zer egin eta nola,…
– Aukera bat gai honen inguruko esperientziak elkarri kontatzeko.
– Ideiak hartu ditut gelan aplikatzeko. Argiago daukat zer den ikasketa kooperatiboa.
– Taldean lan egiteko orduan izan ahal ditugun “arazoak” (denbora falta…). Bere baliagarritasuna, hau da, taldekatzeko teknika ezberdinetakoa.
– Dinamikoa da.
– Praktikotasuna. Irakasleon parte-hartzea bultzatu egin duela.
– Ezagutu barik neukan esparru bat da eta uste dut hemendik aurrera praktikan jartzekoa izango dela.
– Oso erabilgarria izan da kontatutakoa.
– Mundu bat ireki zaigu.
– Oso praktikoa izan da.
Izugarri gustatu zait erabilitako metodologia. Teknikak guk geuk erabiltzea oso egokia iruditu zait, egiten hobeto ikasten delako. Oso interesgarria izan da.– Oso praktikoa izan da. Erabilgarria den materiala eskuragarri utzi digute.
– Metodologia berriak ezagutu. Saio dinamiko eta esanguratsua.
– Alde praktikoa izan da aldirik positiboena.
– Cómo organizar los grupos. Ikasle bakoitzaren arabera, taldeak antolatzea.
– Nire ustez, guzti hau praktikan jarri behar da. Askotan taldeka lan egiten dugunok ikusten dugu dena ez duela balio, asko pentsatu behar da, zer egin eta nola,…
– Aukera bat gai honen inguruko esperientziak elkarri kontatzeko.
– Ideiak hartu ditut gelan aplikatzeko. Argiago daukat zer den ikasketa kooperatiboa.
– Taldean lan egiteko orduan izan ahal ditugun “arazoak” (denbora falta…). Bere baliagarritasuna, hau da, taldekatzeko teknika ezberdinetakoa.
– Dinamikoa da.
– Praktikotasuna. Irakasleon parte-hartzea bultzatu egin duela.
– Ezagutu barik neukan esparru bat da eta uste dut hemendik aurrera praktikan jartzekoa izango dela.
– Oso erabilgarria izan da kontatutakoa.
– Mundu bat ireki zaigu.
– Oso praktikoa izan da.
Izugarri gustatu zait erabilitako metodologia. Teknikak guk geuk erabiltzea oso egokia iruditu zait, egiten hobeto ikasten delako. Oso interesgarria izan da.2013/06/26
2011/07/07
bikoteka irakurtzen
bikoteka irakurtzen Tutoria entre iguales
David Duran-ek eta Bartzelonako Unibertsitateko GRAI aldeak ikasketa kooperatiboan eta eskola inklusiboan Erkidegoan landutako programaren zenbait berri eman nahi dizuet:
David Duran-ek eta Bartzelonako Unibertsitateko GRAI aldeak ikasketa kooperatiboan eta eskola inklusiboan Erkidegoan landutako programaren zenbait berri eman nahi dizuet:
- Beste tresna kooperatibo honekin irakurketa eta idazmena ere landuko dituzte programan sartutakoek
- euskeraz bideo eta liburua argitaratuko dituzte datorren ikasturtean, liburua erderaz dago argitaratu berri
- haien Bizkaiko Moodle plataforma sortzear daude eta horren linka izan ahal dugu datorren ikasturtean
- leemos en pareja
- irakurketak ikasgelan eta familian egiten dira.
- Aurreko 5eko bileran azaldutako Ordiziako BGko Bikoteka irakurtzen MOODLEaren kopia hementxe duzue, zuek restauratu ahal izango duzue. MOODLe horren egituraketan Ordiziako taldeak parte hartu du ( Birginia batez ere, Pello eta Blanca).
kontua: bh@ordiziagune.net
pasahitza: bgordizia
Suscribirse a:
Entradas (Atom)